کسب سهمیه المیپاد ورزشی در چهار رشته توسط دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


کسب سهمیه المیپاد ورزشی در چهار رشته توسط دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه

 

 دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه با برتری در مسابقات منطقه ای توانستند در چهار رشته ورزشی فوتسال، دو و میدانی، تکواندو و تنیس روی میز 9 سهمیه حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان سال آینده را کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از ایرنا ، در رشته دو و میدانی دو نفر از دانشجویان دانشگاه ارومیه به نام های هدیه حسن زاده در رشته های دوی 400 متر، دوی 200 متر و زبیده عبداللهی در رشته دوی 1500 متر موفق به کسب سهمیه شدند.

در رشته تنیس روی میز نیز تیم های انفرادی و دو نفره دختران دانشجوی دانشگاه ارومیه راهی المپیاد ورزشی دانشجویان شدند.

فهیمه تقی زاده در بخش انفرادی و مریم باقری به همراه فهیمه تقی زاده در بخش دوبل ضمن برتری در مسابقات منطقه ای که به میزبانی دانشگاه شهید مدنی تبریز برگزار شد، مجوز حضور در المپیاد را کسب کردند.

تیم فوتسال دختران دانشگاه ارومیه نیز پس از برتری در دیدارهای مقدماتی و پلی آف، در مسابقه رده بندی رقابت های منطقه ای دانشجویان توانست 16 بر صفر تیم دانشگاه صنعتی سهند تبریز را شکست دهد و به المپیاد کشوری راه یابد.

هدیه حسن زاده، آیدا اکبری، کلثوم مهری، معصومه سیّدی، مریم سیدلر، زینب ندیمی، مهین زاهدی و زهره محمدی اعضای تیم فوتسال دانشگاه ارومیه را تشکیل می دهند.

در رشته تکواندو نیز سه دانشجوی دختر از دانشگاه ارومیه راهی مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های کشور شدند که شامل دنیا اخلاقی رضائیه در وزن هشتم، شیلان مدرسی در وزن دوم و صحرا فرحپور در وزن سوم هستند.

این دانشجویان به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم وزن های خود را کسب کرده بودند.

سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور تابستان سال آینده به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

قرار است در این المپیاد دانشجویان پسر در 11 رشته و دانشجویان دختر در 10 رشته به رقابت بپردازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 13140566
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7